nog een weekje...

18 oktober 2015 - Rotterdam, Nederland

Tis bijna niet te geloven, nog maar een week te gaan en dan is het zover. Ik ben dan zo'n uur onderweg naar een groots avontuur. Ik ben vaker alleen weg geweest, maar nog niet eerder zo lang en zo ver. Zittend aan mn tafel, zonnetje aarzelt om door te breken, tuin hult zich meer en meer in herfsttinten, mn mannen soezend op de kachel, denkend aan de Nobelstraat enzenz.

Meer cliché dan dit wordt het niet...

Gisteren was ik nog even in de stad, laatste boodschapjes doen. Zo ook even bij de Action voor een sd kaartje voor de tablet, want je kan niet genoeg geheugen hebben. Wat een geweldige uitvinding eigenlijk, je geheugen even uitbreiden. De laatste weken heb ik daar bijna dagelijks behoefte aan. Dat je even je sd kaartje in je hersenpan doet en dan staat daar die informatie op die even wat kwijt was.

Ik heb vandaag een kleine testinpak gedaan. Ik ben niet ontevreden. Oké tis uiteraard weer een hele bult op mn rug, maar slechts een paar keer sjouwen. Van huis naar Schiphol, daar even door de vertrekhal. Dinsdag pas in Hobart met de bus naar Ted&Selina. En op vrijdag naar t campertje. En daar mag mn rugtas in alle rust ontploffen!

Nou ik het toch over Schiphol heb, zondag 25 oktober is mn vertrek, ik krijg n lift van Ed en Hansa. Zo rond 12 uur hoop ik ingecheckt te zijn. Ik had zo bedacht dat ik rond 13 uur de douane doorga. Dus n uurtje om te kletsen, koffie, traan pinken en de laatste plas op vaste bodem. En er kan gezwaaid worden. Wie zin heeft is welkom! Ennu, ik zou het best fijn vinden...

Mn vluchtschema staat bij de foto's, 14.40 EK0148 naar Dubai.

1. Nr1:
    En ...hoeveel kilo?
    Waar zien we elkaar op Schiphol?
  2. Yoyo:
    Hey meis,

Ik leef heel erg met je mee, begin de spanning al te voelen, hahahha.
    Ik vind het zo leuk voor je!
    Nog een weekje maar, het gaat snel he?
    Ben zo benieuwd naar jouw verhalen...
    Enne, waar was je ? Niet op de rommelmarkt, haha ( Remey wel)
    Ok, ik zie je morgen en ik ben heel benieuwd daarna!

Liefs van Joan
  3. Yoyo:
    18 oktober 2015
    ik heb reactie geplaatst, maar zie m niet?
  4. Henk:
    Hallo Avonturier.
    Dit klinkt goed en lekker spannend. De voorpret alleen al is heerlijk.
    Blijf genieten en dan lukt de voorbereiding zeker ook.
    HoihoiHenk
  5. Marja:
    18 oktober 2015
    Nog maar een weekje, tijd gaat snel, zelfs nu wachtend op je grote avontuur...spannend, geweldig, leuk, te gek en wat al niet meer....leef erg mee en hoop op vele verhalen vanuit het verre.
    Uitzwaaien willen we graag maar weet niet of het gaat lukken, verplichtingen staan in de weg, dusssss mocht het niet lukken, vraag ik alvast begrip..
    Alvast bij deze: Geniet maar nooit met mate!!!!!
  6. Hansa:
    18 oktober 2015
    Nog ff je blog gelezen na 2 appeltaarten voor morgen gebakken te hebben en nog zowat zaakjes, poe poe valt niet mee na rommelmarkt dagje.Maar ik heb toch mooi iets van 50 euri verdiend.
    Toch fijn dat je mijn verjaardag nog ff mee kan maken.
    En ik leef natuurlijk mee met al je spannings en chaos ! Het gaat je lukken. truste!
  7. RD:
    Oeps spannend
    Hopelijk spreken wij elkaar nog deze week, wie weet zien wij elkaar ook nog :)
    Goed voorbereid reduceert de spanning maar het blijf o zo spannend
    Tot gauw en een mooie week:):)
  8. Lena lijstje:
    19 oktober 2015
    Als ik droom ben ik meestal op reis in verre vreemde landen. Ben benieuwd of ik de komende weken ook in Australië verzeild raak. Ik geef je alvast een virtuele afscheidsknuffel voor als ik niet ter plekke kan zijn. Bon voyage!
  9. Cock:
    19 oktober 2015
    Fijn dat de kleine testinpak gelukt is, ben ook wel benieuwd hoeveel kilo er in zit en of je nog meer testinpakken gaat doen. En wat een goed idee van dat sd kaartje, mogen ze snel uitvinden hoe dat te inplanteren. Ik neem vanavond nog een usb voor je mee met 3000 boeken, weegt 11 gram.
  10. Mo:
    19 oktober 2015
    Lekker hoorrrrr, ik leef met je mee, we gaan in gedachten allemaal met je mee (dat wordt druk in dat campertje ;-) ). En als je iemand zoekt om te kletsen, klets dan in het wilde weg, wetend dat we er allemaal zijn om te luisteren. Veel plezier!
  11. Janette:
    19 oktober 2015
    Nog 1 week. Dat is snel gegaan, lijkt me. Volgens mij ben je er helemaal klaar voor. En natuurlijk komen we je uitzwaaien en gedag-huggen. Laat je nog weten waar dat precies kan op Schiphol? Dan zijn wij van de partij. X
  12. Wim & Trudy:
    19 oktober 2015
    Wij wensen jou de allerfijnste, allerbeste en aller fantastischesche tijd ever toe! Leuk zo'n sd-kaart, maar die heb jij niet nodig om al die onvergetelijke momenten weer op te halen. Die zitten straks voorgoed in je koppie, maar wel leuk om straks alle mooie dingen met ons te delen!!!
    Goede reis!!
  13. Christine:
    21 oktober 2015
    Zie je zitten, worstelen met het systeem waaruit zomaar cliënten verdwijnen, laat t los meissie, en ga genieten van de voorpret!
  14. Lenneke:
    24 oktober 2015
    Hoi Mar,
    Geniet van al het moois ik ga je op de voet volgen en genieten van vast hele mooie fotos die je gaat maken. Knuffel
  15. RD:
    Ha Marian
    Had een PAM rantsoentje! en wat om het campertje op te leuken weet niet of ik het haal om je voor vertrek te zien
    Bij deze wil ik je alle goeds en een overvloed aan ervaring en plezier toewensen
    Dikke knuffel en een mooie vlucht
    Liefs Rinelva & Tirza (zij vind het erg spannend!)
    Ga je volgen:)
  16. Henk:
    25 oktober 2015
    Goede reis. Veel plezier en geniet.
  17. Yoyo:
    Hey meis,

Wens je heel veel plezier!!!
    Geniet en ervaar...

Tot laters van Joan!
  18. Yoyo:
    Als je het moeilijk hebt, ook s nachts: 0649203089
  19. Yoyo:
    heb je een iemand nodig, ook s nachts: 06 49203089
  20. Yoyo:
    25 oktober 2015
    was weer ongeduldig, sorry!!
  21. Christine:
    25 oktober 2015
    Daar gaat ze, het avontuur tegemoet, ik weet dat we ons geen zorgen hoeven te maken als we langere tijd niets van je horen, dus wacht ik met spanning op je eerste verhaal, geniet meid!
  22. Yoyo:
    25 oktober 2015
    Hoe gaat ie in het vliegtuig?
  23. Mark:
    27 oktober 2015
    Genieten met een Grote "G" Marian !!!!!