uitzicht op uitzicht

9 oktober 2015 - Rotterdam, Nederland

Uitzicht op uitzicht.

Nog 14 dagen, oh dat duurt nog even. Maar het is wel bijna, dan is het heel snel bijna  zover.

Mn hoofd plaagt me dagelijks met dit soort bedenksels, soms elk uur. Vandaag is zo'n dag. Elke keer trap ik er weer in, in mn eigen hersenspinsels. Bij het boodschappen doen bijvoorbeeld. Sta ik me weer af te vragen of ik nog wel wat nodig heb, wanneer ik aanschuif bij vrienden en wanneer ik zelf nog kook. En dan denk ik dat ik het goed heb bedacht, tassie vol, kom ik thuis en wat denk je? Inderdaad dat had ik anders moeten doen!

En zo tob ik lekker door.

Maar dat het nog maar 14 dagen is zet mij wel aan het werk. Het moet schoon, want Serge komt in mn huis wonen als ik Down Under ben. Wie?? Serge! Viavia, hij zoekt n plekkie om even bij te komen nu zn relatie uit elkaar gespetterd is. En hij is n kattenman, vindt het helemaal gezellig dus mijn mannen kunnen thuis blijven.

Beter! (Sorry oma)

14 dagen, 10 werkdagen nog, 2 weekenden..

Het voelt veel korter of langer....

1. Marja:
    9 oktober 2015
    ohhhhhh spannend!!! en het wordt nog veel spannender, 14 dagen zijn zo om ......fijn dat je mannen zo goed verzorgd gaan worden.
    Ik kan mij voorstellen dat je tobt, hersenspinselt, aftelt, poetst, verkeerde of teveel aan boodschappen haalt. Zo herkenbaar, al bij een weekendje weg lijd ik hieraan ☺️..
    Nog even en het grote GENIETEN kan beginnen....Heerlijk!!
  2. RD:
    10 oktober 2015
    OEPS Spannend
    Ach ja het zijn maar gezonde spanning, blijft wel spannend en ik kan het me helemaal voorstellen
    Nog 14 dagen, to do list wordt korter geniet ervan:)