toe maar!

2 oktober 2015 - Rotterdam, Nederland

Jeutje, waar ik n beetje op hoopte gaat ook echt gebeuren.

Kouw gaat vliegen met n airbus 380! Oeioeioei, en die zijn groot hoor. Der gaan zo'n slordige 800 passagiers mee mee en zo nog wat bemanning.

Oh wat leuk. Wat n feestje.

En t houdt niet op, want het gaat gewoon 2x gebeuren. Amsterdam-Dubai en Dubai-Sydney.

Jongejongejonge, ik vind het helemaal goed.

Wat jammer dat ik nog niet kan inchecken, kan pas 30 uur van te voren.

1. Marian Kouwenhoven:
    2 oktober 2015
    En waar ga ik dan zitten? Bij t raampie, lekker naar buiten koekeloeren? Of toch aan t gangppad, want handiger met n plas en de benen strekken. Keuzes keuzes keuzes...
  2. Marja:
    2 oktober 2015
    Als ik jou was zou ik Amsterdam -Dubai aan het gangpad gaan zitten, zodat je heen en weer kunt lopen, plasje doen, op plaats kunt rekken en strekken, mede passagiers kunt bekijken, de reismodus kunt aanzetten en dan...Dubai -Sydney lekker aan het raam, bekijken waar je naar toe gaat, ohhh en ahh roepen wanneer het vliegveld in zicht komt, foto's maken van de landing en een neusafdruk achterlaten op het raampje ...Maar het kan natuurlijk ook andersom....
  3. Hansa:
    3 oktober 2015
    jeetje ze gaat echt de lucht in,en dan nog met zo'n joekel!
    Blijven keuzes hoor. Want af en toe ff strek en rek oefeningen is ook handig.
    je komt er wel weer uit toch.
    Later.
  4. Hansa:
    3 oktober 2015
    Jeetje ze gaat echt de lucht in en dan nog wel in zo'n joekel.
    Waar je gaat zitten ja lastig,maar het advies van marja lijkt mij niet verkeerd toch.
    Je komt er wel uit.
    Later.
  5. Nr1:
    3 oktober 2015
    Ik adviseer voorin voor het raam. Beste uitzicht!
  6. RD:
    4 oktober 2015
    Hoi Marian
    EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji
    Hehe 21 dagen voor de werkelijke start heb ik een begin gemaakt en alles gelezen van je blog
    Helemaal bij, spannend hoor!
    Nu komt het wist niet hoe ik moet reageren zoals ik denk dat het hoort, waarschijnlijk krijg je deze mail op deze manier ook. Dus niet!
    Ga straks op onderzoek als er wat te onderzoeken valt hahaha
    Waarschijnlijk moet ik gewoon goed lezen
    Nu wat nieuwsgierige vraagje na het lezen had ik nog vragen zoals hoe laat moet je op Schiphol zijn?
    Is je eerste verblijf adres bekent bij bekende hier in Nederland.
    Hoe spannend is het? Heb je al geschrapt op je lijstje ach ja gewoon nieuwsgierige vraagjes
    Fijne week en tot gauw
  7. Jenn:
    7 oktober 2015
    Ik zou gaan zitten bij een lekkere vent, dan heb je zeker goed uitzicht;-) hihi.
  8. Christine:
    7 oktober 2015
    Zo dan,dat is dus een vliegend dorp, met zo n groot ding de lucht in , spannend! Ik adviseer bij t gangpad en gewoon vriendelijk aan de passagier bij t raam vragen of je ff mee mag kijken :)
  9. Henk:
    15 oktober 2015
    spannend Marian
    Ik wens je een heel goede voorbereidings tijd. Heerlijk vooruitzicht.
    Succes met alles.
    En ,t komt goed, vast goed , dat weet ik zeker
    HoihoiHenk