Bekende chaos

21 september 2015 - Rotterdam, Nederland

Ineens ben ik in een bekend soort vacuüm terechtgekomen. Zo'n 5 tot 6 weken voor vertrek lijkt het wel of niets meer lukt. Geen reacties meer op uitgezette mails, met toch wel belangrijke vragen over wel of geen aanschaf internationaal rijbewijs. En ik wil toch echt n tubetje prrrikweg mee, maar dat blijkt uitverkocht: tja mevrouw als t niet meer in t vak ligt... En ook de twijfel over de al geschreven lijstjes, daar stop ik dan maar mee om daar nog iets op te zetten. En in mn hoofd worden de lijstjes almaar langer en inhoudelijker. En wat doe ik nou met mn gewone rijbewijs, toch nog verlengen voor vertrek? Maar ja, tis gewoon geldig, ook daar, dus no worries. En had ik nou nog ergens Australisch kleingeld, want altijd handig voor n plas of in de bus van het vliegveld naar Hobart city.

De chaos gaat maar door.

Straks, een week voor vertrek komt t weer goed. Gelukkig heb ik ook die ervaring!

1. Yoyo:
    21 september 2015
    Ja, zo naar allemaal, maar ik denk , het gaat allemaal wel lukken hoor, ik leef met je mee!
  2. Henk:
    21 september 2015
    een beetje schudden hoort erbij. Als je straks weer op de golftop zit kan je alles weer goed overzien.
  3. Christine:
    21 september 2015
    En dan komt ineens t moment dat alles klopt, is dichterbij dan dat je nu denkt :)
  4. Hansa:
    22 september 2015
    Jeetje wat een gedoe, maar het gaat allemaal goed komen meissie.
    Geloof oma maar!
  5. Nr1:
    24 september 2015
    No worries mate...
  6. Lena lijstje:
    2 oktober 2015
    aan de andere kant van de wereld staat alles op z'n kop