Terug onder zeeniveau.

2 december 2015 - Rotterdam, Nederland

Vanmiddag, 1 dec om 12.40 uur ben ik op Schiphol geland. En nu, wat uren later zit ik fris gedouchd met n wijntje op de bank met mn mannen. We zijn alle drie blij dat we er weer zijn.

Gek hoor, gisterochtend zat ik nog in Hobart op t terras in het zonnetje een gepocheerd eitje op toast met spinazie vergezelt door n heerlijke cappuccino te verorberen. En nog geen 24 uur later

,op de klok althans, zit ik met Ed op Schiphol aan t bier met bitterballen.

Ik ben toch al zo'n slordige 36 uur op, met alle tijdsverschillen en hazenslaapjes erbij. En hiervan 25 uur daadwerkelijk  in het vliegtuig. Ik ben nu helemaal versleten,. Eerst maar eens slapen in mn eigen bed. Lekker hoor! 

11 Reacties

  1. Lilian:
    1 december 2015
    Slaap lekker! Welterusten!
    Wij zijn benieuwd naar alle verhalen, maar eerst even 'landen'. Geniet van je mannen ☺
  2. Nr1:
    1 december 2015
    Welkom thuis!xp
  3. Marianne:
    1 december 2015
    Welcome home enne slaap lekker
  4. Mo:
    1 december 2015
    Welkom thuis!! Dank voor je online verhalen, die offline verhalen horen en zien we graag binnenkort ;-)
  5. Anita:
    1 december 2015
    Fijn dat je er weer bent! Nu lekker uitrusten en genieten van de herinneringen. X
  6. WimWim:
    1 december 2015
    Je mooie, leuke, ontroerende reis avonturen ga ik missen, maar toch fijn dat je er weer bent Marjan! Xx
  7. Jacques:
    1 december 2015
    Welkom thuis, we hopen dat je morgenavond weer komt zingen of moet je nog uitslapen na die lange vlucht ?
  8. Christine:
    1 december 2015
    Welkom thuis, lekker weer even aarden in rotjeknor en dan vertellen!
  9. Henk:
    2 december 2015
    Genieten genoot genoten... Je hebt het allemaal gedaan.
    Welkom thuis en tot ziens.
    Lekker nagenieten
  10. Yoyo:
    2 december 2015
    Na zo'n prachtige reis is je eigen bedje weer het paradijs hopelijk en dan ook nog eens heel gezellig met de 2 mannen?
    tot snel!
  11. Marja:
    8 december 2015
    Ennnn? Inmiddels echt geland? Ik hoop dat het weer een reis van je leven is geweest en dat je nu aan het nagenieten bent..
    We hebben mee genoten van je verhalen, hoop dat je ze een keertje met foto's wilt toelichten ....en al ben je al paar dagen thuis toch alsnog: Welkom weer in ons landje....