Terug onder zeeniveau.
2 december 2015 - Rotterdam, Nederland
Vanmiddag, 1 dec om 12.40 uur ben ik op Schiphol geland. En nu, wat uren later zit ik fris gedouchd met n wijntje op de bank met mn mannen. We zijn alle drie blij dat we er weer zijn.
Gek hoor, gisterochtend zat ik nog in Hobart op t terras in het zonnetje een gepocheerd eitje op toast met spinazie vergezelt door n heerlijke cappuccino te verorberen. En nog geen 24 uur later
,op de klok althans, zit ik met Ed op Schiphol aan t bier met bitterballen.
Ik ben toch al zo'n slordige 36 uur op, met alle tijdsverschillen en hazenslaapjes erbij. En hiervan 25 uur daadwerkelijk in het vliegtuig. Ik ben nu helemaal versleten,. Eerst maar eens slapen in mn eigen bed. Lekker hoor!


Wij zijn benieuwd naar alle verhalen, maar eerst even 'landen'. Geniet van je mannen ☺
Welkom thuis en tot ziens.
Lekker nagenieten
tot snel!
We hebben mee genoten van je verhalen, hoop dat je ze een keertje met foto's wilt toelichten ....en al ben je al paar dagen thuis toch alsnog: Welkom weer in ons landje....