Terug in Hobart

28 november 2015 - Hobart, Australië

Ik ben weer terug in Hobart! Ik zit hier aan tafel in Sunny Cottage, het huis van Ted&Selina  waar bijna 5 weken geleden mijn avontuur nog moest beginnen. 2553 km verder, zonder schade, slechts 1x aan de rechterkant van de weg gaan rijden, oeps. Maar vooral wijzer, rijker en blijer.

Want een avontuur is het geworden! Zoveel gezien, meegemaakt, vastgelegd, gesproken en besproken met de locals, waarvan veel met Hollandse achtergrond. Everybody loves Tassie! En ik ben er een van. En ik ga daar heel lang op terug kijken, erover vertellen, foto's uitzoeken en laten zien, in mn mooie aankopen bladeren, en ga zo maar door. Want hier moet ik het voorlopig weer mee doen.

Eergisteren op mn laatste echte kampeerplek, in Hamilton een dorpje midden tussen de koeien, naast de speeltuin en aan n kreekje waar de platypus zou moeten zitten, vond ik n 5 cent muntje. Hier staat de Echidna op en ik dacht: dit is het begin voor de volgende reis!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yoyo:
    Ahhh, wat leuk!!!
  2. Anita:
    28 november 2015
    Zo benieuwd naar al je foto's en verhalen!
    Wat is de tijd snel gegaan zeg!
  3. Marianne:
    28 november 2015
    Jeetje wat is dat snel gegaan zeg. Mooie verhalen. En het gevonden muntje??? Dat was voor bestemd!!! Xxxx
  4. Jacques:
    28 november 2015
    Het is een mooi reisverhaal geworden Marjan, ik wens je een goede terugreis en
    hoop dat je weer gauw komt zingen bij Pleasure
  5. Yoyo:
    28 november 2015
    vandaag al terug? leesbrlnodig schat....?
  6. Yoyo:
    28 november 2015
    ga het niet nog een keer herhalen, pfffffffffffffffft
    ja ik weet het, heb geen geduld, is een schone zaak, zeggen ze?
  7. Yoyo:
    28 november 2015
    super enne ik mis je en met mij heel veel!!!
    oeps bijna het eindje??? geniet lieve meid enne ik kan niet wachten op jouw verhalen....
  8. Lilian:
    28 november 2015
    Dat is een mooie gedachte: een gevonden muntje als begin van een volgende reis.
    Fijn dat je het zo goed gehad hebt!! Wij zijn benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Een goede terugreis en tot gauw.
  9. Christine:
    28 november 2015
    Goede reis terug! Verheug me er op je weer te zien, de foto s te bekijken en naar je verhalen te luisteren.
  10. Marja:
    28 november 2015
    Ook wij hopen dat je een goede reis terug hebt, fantastische dat je het zo fijn hebt gehad.. Enne .. begin is er voor een volgend keer, het kan niet beter ....
  11. RD:
    29 november 2015
    Mooie terug reis Marian,
    Wij moeten een reken sommetje gaan maken voor onze volgende PAM wil veel horen en heb veel te vertellen
    Lief en tot snel xxx
  12. Hansa:
    29 november 2015
    Goedemorgen,
    inderdaad dat is snel gegaan jeetje!
    Te gek dat het allemaal naar wens is gegaan. Top.!
    ga je zien. kussen oma.
  13. Jenn:
    30 november 2015
    Wauww... wat is het super snel gegaan joh!! Gelukkig heb je heel veel voeding aan je reis overgehouden om het hier in NL weer gezellig te maken. Mag je nog maar veel centjes vinden! xxx Jenn
  14. Janette:
    30 november 2015
    Die 5 weken zijn voorbij gevlogen. Hopelijk iets minder snel voor jou. Geniet van de terugreis en straks van je mannen. Tot snel X