vandaag geen verhaal

29 oktober 2015 - Hobart, Australië

Vandaag geen verhaal, want geen inspiratie.

De vermoeidheid zit in mn lijf, ik ben niet voorruit te branden. Toch naar de stad want ik wil toch weten wat voor telefoonkaartjes er allemaal zijn. Die aardige jongeman met zn Hollandse opa en oma was uitermate vriendelijk hoor,  hij heeft het me zo goed mogelijk uitgelegd wat n rechargable simkaartje allemaal doet. Maar ik snap het allemaal niet zo goed, dus ik besluit er nog even over na te denken. Later ga ik weer terug en wordt door een andere jongeman te woord gestaan. De Kloof werd voelbaar zoals hij me adviseerde. Hij bracht me nog meer van slag en m'n stel regel is: bij twijfel niet doen!

Voor morgen heb ik n shuttle bus geregeld naar de camperverhuur. Gewoon op straat in een publieke telefoon,  die met muntjes, fijn.

Geen verhaal, maar wel foto's. Ik nam nog even de kans waar, want vanaf morgen heb ik zeer onregelmatig toegang tot internet.

Geen nieuws is goed nieuws! No worries!

1. Jacques:
    29 oktober 2015
    Goed uitrusten voordat je gaat rijden met je camper ,leuke reisverhalen om te lezen en te volgen, groet Jacques
  2. Mo:
    29 oktober 2015
    Fijn om te lezen allemaal, helemaal niet gek dat de vermoeidheid in je lijf zit na zo'n half-om-de-wereld reis... enjoy je campertje straks, we kijken uit naar je volgende verhaal! Knuf!
  3. Yoyo:
    30 oktober 2015
    hoe gaat ie nu? hoe warm is het? daar en hoe voel je je nu?