camper!

30 oktober 2015 - Seven Mile Beach, Australië

Ik moet t opschrijven anders raak ik het kwijt. Ik maak zoveel mee, zie zoveel prachtige natuur, al die belevenissen moeten in tekst.

Vr 30-10. Inpakken en wegwezen. Het past zowaar weer in rugzak en trolley. En er zijn al dingen bijgekomen! Lekker ontbijten bij Jackman and McRoss, zij serveren zo'n beetje de lekkerste cappuccino in town. Zitten aan t eind van de straat bij Ted&Selina, ben er al elke ochtend gestart zal ik eerlijk bekennen. Daar tref ik Sharan and Graham aan, de andere gasten, gisteren aangekomen. Ze komen uit Brisbane. Ik word aan tafel uitgenodigd en met elkaar hebben we een gezellig en vooral smakelijk ontbijt met cappuccino. We wisselen adressen uit, zij willen nog eens terug naar Europa en ik wel weer naar Brisbane. Zij vertrekken eerder want gaan naar Port Arthur. Ik heb nog tijd voor de shuttle, blijf nog even. Wil ik gaan afrekenen, blijkt er al betaald! Hoe lief is dat dan!

Met de airport shuttle naar de camperverhuur, nu gaat t echt gebeuren. Alle papieren doorgenomen, internationaal rijbewijs bleek toch echt nodig. Camper nagelopen op butsen en builen die niet aangemerkt staan, op de foto gezet en daar gaat-tie dan!!

Oké heel eerlijk, ssspannnend maar gaaaafff . Ik heb echt heel harde geluiden gemaakt tijdens de 1e rit. Oké ook tijdens de 2e. En de 3e.

Echt, als een kind zo blij.

Op naar Seven Mile Beach, dat is de 1e overnachtingsplek. In de buurt van Hobart,  want morgen is Salamanca Market. Daar wil ik graag naartoe. Plek genoeg op de camping. Naar Sorell om bij Coles, zeg maar de Albert Heijn van Australië, eerst inkopen te doen. Daar doe je even over, rij na rij, pad na pad, vergeet ik nix. En de Coles is groooot, AH is hierbij vergeleken n buurtsuper. Alles in de campert, terug naar de camping. En daar is eindelijk mijn rugtas ontploft.

En happy days, want in de geurende eucalyptus zitten 2 cookaburras zich suf te lachen.

Australia, I love it.

1. Hansa:
    4 november 2015
    ola, wat een verhalen geweldig om te lezen.Geniet er maar lekker van,maar dat doe je wel.
    Hopelijk gaat het niet als te hard waaien, dan moet je in je campertje binnen blijven!
    Liefs uit Rotterdam.xhansa
  2. RD:
    5 november 2015
    Oeps spannend
    Fijne dagen
  3. Marja:
    6 november 2015
    Wat klinkt het goed allemaal, heerlijk genieten en wij genieten mee ☺️
  4. Annet:
    6 november 2015
    Super! Leuk je verhalen te lezen. Ik leef hiervandaan mee.