tabletje

16 augustus 2015 - Rotterdam, Nederland

Het lijstje wat-nog-te-doen wordt alleen maar langer. Ik streep ook niets weg. Alsof er niets gebeurd, alsof De Reis niet dagelijks in mn hoofd opplopt. En langzaam al mijn handelingen overneemt.

Deze tekst schrijf ik op mn gloednieuwe tablet. Na lang zuchten en de voor mij bekende twijfel 'waar ik toch goed aan doe', heb ik maar n knoop doorgehakt. Ervan uitgaande dat meer dan de helft van de wereldbevolking aan de tabletten zit, zal het mij ook wel heil brengen. Tis n Samsung Galaxy tab 4 geworden, halleluja! Ik ben al 2 dagen in de weer met snoertjes, verloopstukken van/naar micro of mini aansluitingen, usb, apps en widgets. Mijn hemel wat n gedoe. En waar ik dit onmisbare device voor aangeschaft heb, nl het overzetten van foto's van Canon 60D naar tablet, krijg ik niet voor elkaar. Het komt vast goed, ikkanhet en positief blijven labelen. Maar een ieder die me een beetje kent, weet dat het 'ik flikker heel de boel uit het raam' gevoel kort bij is.

Ik heb een tabletje nodig...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marja:
    17 augustus 2015
    Het gaat je lukken, ik weet het zeker!!!
  2. Peter:
    18 augustus 2015
    Hebbie al naar EOS Remote app gekeken? Dat zou moeten werken met een Eyefi mobi SD card (dat is een geheugenkaart met een WIFI zendertje er in). Maar misschien zijn er ook wel apps die met een USB kabeltje werken.
  3. Nr1:
    19 augustus 2015
    Heb je nou dat eyefi kaartje? Neem anders zaterdag de hele bubs mee naar 020. Dan kijken we er samen even naar. Ik geef natuurlijk geen garantie.... Ik heb ook een usb-togo snoer waar ik een usbkaartlezertje aanhang. Dat werkt ook. Kunnen we uitproberen of dat met jou tablet ook gaat.
    En anders... Er zit daar ergens een winkeltje waar je foto's op een gouden cd kan laten zetten.
  4. Nr1:
    19 augustus 2015
    Ik heb het uitgeprobeerd. USB to go naar kaartlezer werkt prima op mijn tablet. Dus ws ook op de jouwe.