weer n stapje dichterbij

29 augustus 2015 - Rotterdam, Nederland

De perikelen rondom de foto overdracht van canon naar Samsung zijn nog niet helemaal voorbij. 6 mannetjes in rode mediamarkt-overhemden hebben me glazig aangestaard en wilden me van alles verkopen, van multicardreaders tot aan een flatscreen tv toe. Maar daar waren ook 2 mannetjes in zwarte samsung-overhemden, en die zeiden: breng het hele zwikkie nou mee dan gaan we proberen de boel aan de praat te krijgen.

Zo gezegd zo gedaan. En het gaat dus niet. De mannen waren ook enigszins beteuterd...Ik heb nu nog 1 mogelijkheid, n lullig klein snoertje met een Samsung  cardreader is onderweg, as we speak, hopelijk gaat deze het wel doen.

Voor de techneuten onder ons, het werkt wel met een eyefi sd card naar mn tablet maar ik heb niet altijd wifi, daar in the bush. Dus dan wordt het veel koffie drinken bij gezellige wifipoints die er ook overal zijn. En das ook geen straf.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marja:
    29 augustus 2015
    jeetje wat een gedoe.. Nu maar hopen dat een lullig snoertje "het" gaat worden
    Wij duimen i.i.g. met je mee
  2. Peter:
    29 augustus 2015
    ??? Volgens mij heb je voor die eyefi kaart geen wifi nodig. J je kaartje zou direct met het wifi interface van je tablet moeten verbinden. Dus ook midden in de bush. Maar ik heb r zelf geen ervaring mee, dus misschien heb ik t wel mis...
  3. Janette:
    30 augustus 2015
    Heerlijk al die aandacht van 8 mannetjes in div. overhemden. Hahaha!
    Maar de reden was niet om mee te lachen, jammer genoeg : (.
    Lekker hoor, dat meegluren bij je voorbereidingen. X