echt van start!

6 augustus 2015

Na een bumpy start gaat het avontuur echt beginnen. Ik ga naar Tasmania!!

Toen ik vorige week ineens 's nachts wakker schoot met 'shit m'n paspoort verloopt' is er een soort vakantie modus systeemknop in mij geactiveerd, die niet meer uit gaat. Dus de volgende ochtend met pas en foto naar de stadswinkel. Vrezend dat ik daar wel even zoet zou zijn, stond ik tot mijn grote verbazing na 10 minuten met de aankoopbon voor mn nieuwe paspoort weer buiten. Soms werkt de bureaucratie met je mee. Ik moet em nog wel ophalen...

Dat de vakantieknop echt aan was gegaan merkte ik vandaag pas echt  Mn eifoon meldde dringend op het scherm: oproep D-Reizen. Ik hoorde een stem iets zeggen over wijziging vluchtschema. Een knoop sprong vast in mn buik, wat gaan we doen???

"Ja, er is een wijziging in het vluchtschema, ik zie dat u 25 oktober vertrekt naar Dubai, oh een lange reis zie ik, ja ja, mhhh."

wat! vertel!!. klotsende oksels...

"De vertrektijd van Schiphol is 10 minuten later, dus ipv 14.30 om 14.40 uur."

En ontspan....oh nee, toch nog niet...

"en ik zie dat de overstap van Singapore naar Dubai ook 10 minuten later is, dat wilde ik even doorgeven.  Dat krijgt u ook nog per mail hoor."

Ik wilde douchen....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mjan:
    6 augustus 2015
    Wat fijn voor je reispret toch echt begonnen is
  2. Christine:
    17 augustus 2015
    Het voorgenieten is begonnen, zo fijn dst het door kan gaan! Kan niet wachten om straks mee te mogen genieten van al je avonturen.
  3. Marja:
    17 augustus 2015
    Geweldig, het genieten is echt! begonnen.....Als je dan ook maar 10 minuten later aan de terugreis mag beginnen, want met zo'n reis heb je elke minuut nodig..