wo 3 nov, boottocht Tasman Peninsula

3 november 2015 - Tasman Island, Australië

nov

Tasman Island Cruises!

Elke dollar helemaal waard, vanaf minuut 1!

Zoek maar op internet, ik ben zo blij als n kind.

Whales en dolphins lieten zich helaas niet zien, kwamen niet aan de oppervlakte, zag wel de spuitnevel van een humpback whale, thats all folks. Wie weet elders langs de kust en anders moet ik het er maar mee doen, natuur laat zich niet sturen en dat is maar goed ook.

Een rondje Tasman Peninsula. Port Arthur - Remarkable Cave - Nuneeba (getankt) - White Beach - Parker Beach - Taranna.

Wat een fantastisch mooi land is dit toch. Ik kan wel foto's blijven maken en nog is niet vast te leggen wat dit land allemaal met me doet. Ik wil hier wonen, zijn, aarden. In n volgend leven dan maar. Gelukkig hebben we de beelden nog....

1. Christine:
    4 november 2015
    Geweldig om zo mee te kunnen lezen wat je allemaal aan het doen bent! enne, daar gaan wonen, ok, zorg voor genoeg plek want dan starten wij daar gewoon ons eigen WOT !!!!!
  2. Lilian:
    4 november 2015
    Ha Marian, geweldig om te lezen dat je het zo enorm naar je zin hebt!! Wij genieten van je verhalen en dat jij geniet!
  3. RD:
    5 november 2015
    Hoi Marian
    Heb het opgezocht Tasman Island Cruises kreeg gelijk een heerlijk gevoel alleen van het baar de foto's kijken prachtig nog vele gelukkige momenten.
  4. Marja:
    6 november 2015
    Wonen, Leven? In een volgend leven?? Volgens mij al in vorige levens! En ik hoop oprecht ook weer in volgende levens !